Otkrijte jeste li već preboljeli COVID-19 infekciju i spadate li u asimptomatske slučajeve!

Popis simptoma COVID-19 bolesti poprilično je dugačak, neki ljudi razviju blage simptome slične prehladi, neki nalik gripi poput visoke temperature, bolova u mišićima, otežanog disanja i kašlja no, mnogi su i asimptomatski nositelji što znači da imaju covid ali ne pokazuju nikakve simptome.

Serološko testiranje na Covid-19 uz popust

Kako onda znati jeste li preboljeli COVID-19? Najjednostavniji način je testiranje!

Sumnjate li da ste bili u kontaktu s COVID-19 oboljelom osobom ili ste imali simptome koji bi se mogli pripisati koronavirusu, serološkim testiranjem otkriti možete svoj imunološki status prema SARS-CoV-2 virusu.

U našem medicinsko-biokemijskom laboratoriju testirati se možete na protutijela IgM i IgG na COVID-19/SARS-CoV-2.

Serološkim testovima dokazuje se prisutnost protutijela IgM i IgG u krvi , koja nastaju kao imunosni odgovor organizma nakon kontakta s virusom SARS-CoV-2.

Prema trenutno poznatim podacima IgM protutijela u krvi mogu se otkriti najranije krajem prvog tjedna od pojave simptoma, dok se IgG protutijela pojavljuju najčešće ubrzo nakon IgM protutijela, tijekom drugog tjedna.

Oba protutijela otkrivaju se imunokemijskim testovima (CMIA) s visokom pouzdanošću najranije 10 do 14 dana od pojave simptoma ili izloženosti virusu.

Stvorena protutijela u jednom trenutku nakon izloženosti virusu dosegnu vršnu koncentraciju u krvi, nakon čega se njihova koncentracija postupno smanjuje te može pasti ispod mjerljive razine, što je vrlo individualno, odnosno ovisi o brojnim čimbenicima kod svakog pojedinca.

Prisutnost antitijela na COVID-19 / SARS-CoV-2 u krvi pacijenta (simptomatskog ili asimptomatskog) govori o imunološkom odgovoru organizma na virus.

Pozitivan rezultat govori u prilog izloženosti virusu, odnosno da je organizam reagirao na SARS-CoV-2 virus stvaranjem protutijela.

Negativan rezultat može značiti da se osoba nije susrela s virusom, odnosno da nije preboljela COVID-19 infekciju. Međutim, budući da se protutijela počnu stvarati tek neko vrijeme nakon izloženosti virusu, što se razlikuje od osobe do osobe, negativan nalaz ne može se koristiti da bi se isključilo prisutnost virusa.

Protutijela se mogu detektirati najranije 10 do 14 dana od izloženosti virusu, a najbolje vrijeme za serološko testiranje je otprilike 4 tjedna nakon kontakta s virusom. Također, primijećeno je da neke osobe nikad ne razviju mjerljivu koncentraciju protutijela.

Akcijska cijena testa iznosi 150kn.

Ponuda vrijedi ISKLJUČIVO u našoj Poliklinici na adresi:

Priprema: Prethodna priprema ni najava dolaska za ovo testiranje nije potrebna.

Nalazi: Rezultati testiranja gotovi su isti dan, odnosno u roku 2-3 sata od zaprimanja uzorka u laboratorij.

01 4673 648 ili info@poliklinika-labplus.hr