U našem laboratoriju serološkim testom COVID-19 / SARS-CoV-2 IgG utvrđujemo prisutnost/količinu antitijela koja se razviju nakon kontakta s virusom. Testiranje se provodi iz krvi, a obrada uzorka traje najviše nekoliko sati (isto kao antitijela za bilo koju drugu zaraznu bolest poput ospica, vodenih kozica ili slično). Pozitivan nalaz IgG antitijela govori da je pacijent bio u kontaktu s virusom, a pozitivan nalaz IgM antitijela govori o trenutnoj infekciji. Rezultat testa dobar je pokazatelj izloženosti virusu pa poslužiti može i za utvrđivanje stvarnog broja osoba koji su se zarazile i oporavile bez simptoma ili s minimalnim simptomima.

Kako test funkcionira?
Princip svakog testa je imobiliziranje virusnih antigena pomoću magnetskih čestica za hvatanje IgG antitijela u uzorcima bolesnika i njihovo otkrivanje pomoću obilježenih anti-IgG antitijela.

Koliko brzo nakon izlaganja COVID-19 infekciji se može ovaj test upotrijebiti za prepoznavanje imuniteta kod asimptomatske osobe?
Pristupni SARS-CoV-2 IgG test može se upotrijebiti 14-20 dana nakon infekcije. Međutim, vrijeme koje je potrebno može varirati od pojedinca do pojedinca, od virusa do virusa i od analize do ispitivanja.

Ilustracija kinetike stvaranja antitijela

Je li test kvalitativan ili kvantitativan?
Pristupni SARS-CoV-2 IgG test oblikovan je kao kvalitativni imunološki test što znači može otkriti je li osoba imala imunološki odgovor na SARS-CoV-2 ili ne.

Cijena: Cijena testiranja iznosi za pacijente 250kn.

Nalazi: Rezultati testiranja gotovi su isti dan, odnosno u roku od 2-3 sata od primitka uzorka u laboratorij.

Vezano:
SEROLOŠKA DIJAGNOSTIKA COVID-19 INFEKCIJE